ساندویچ ساز ساپر 4 خانه مدل SSM-400B

مشخصات محصول :

- محفظه ی 4 خانه ( هشت قطعه ساندویچ کوچک )

- صفحات حرارتی نچسب جهت استفاده و شستشوی آسان

- درپوش پلاستیکی قفل دار

- دارای دو چراغ راهنما ( روشن ، آماده به کار بودن دستگاه )

- دارای صفحه های ثابت

- بدنه خارجی سرد و قابل لمس

- قدرت دستگاه : 1300 وات

- رنگ : سفید ، مشکی

- ساخت چین - شرکت sapor

ساندویچ ساز ساپر 4 خانه مدل 400
ساندویچ ساز ساپر 4 خانه مدل 400

ساندویچ همیشه غذای مورد علاقه کودکان می باشد . شما می توانید با استفاده از ساندویچ ساز ساپر 4 خانه همیشه برای کودکان و خودتان ساندویچ را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تهیه کنید . کار با ساندویچ ساز بسیار آسان می باشد و کلیه اعضا خانواده به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند .

جنس بدنه ی ساندویچ ساز ساپر از پلاستیک مرغوب می باشد . شبکه های داخلی این ساندویچ ساز دارای پوشش تفلون نچسب می باشند . این ساندویچ ساز دارای شبکه های ثابت می باشد و برای تمیز نمودن آنها کافیست بوسیله دستمالی نرم و مرطوب اقدام به این کار کنید . این ساندویچ ساز قابلیت تهیه 8 قطعه ی کوچک ساندویچ را دارد . این محصول در رنگ سفید تولید میگردد . در قسمت بالایی ساندویچ ساز ساپر 2 عدد چراغ راهنما به رنگهای سبز و قرمز قرار گرفته است که این چراغها نشانگر وضعیت گرمایی و آماده به کار بودن دستگاه ساندویچ ساز می باشند . در قسمت جلویی ساندویچ ساز ساپر یک گیره پلاستیکی قرار دارد و جهت محکم کردن قسمت بالایی و پایینی ساندویچ ساز باید از آن استفاده نمایید . این محصول سیم برق 1 متری و بسیار با دوامی را دارا می باشد . در قسمت بالایی ساندویچ ساز نشان sapor درج شده است و در هنگام خرید می توانید به این نشان توجه نمایید .

ساندویچ ساز ساپر دارای صفحات ثابت نچسب
ساندویچ ساز ساپر دارای صفحات ثابت نچسب

روش کار با ساندویچ ساز ساپر 4 خانه مدل SSM-400B :  ابتدا دوشاخه را به پریز برق می زنید ، در آن لحظه چراغ قرمز دستگاه روشن خواهد شد و باید دقایقی منتظر بمانید تا دستگاه به حرارت مورد نیاز برسد . زمانی که سینی غذا به حداقل درجه حرارت برسد ، چراغ سبز دستگاه روشن می شود و اکنون ساندویچ ساز شما آماده است . یک برش از نان را روی سطح گرمازای چرب شده پایینی قرار می دهید . روی آن را از مواد غذایی دلخواه پر کنید ، سپس برش دیگر نان را روی مواد غذایی گذاشته و درب ساندویچ ساز را بسته و دسته نگهدارنده آن را قفل می کنید . زمانی که چراغ سبز خاموش شود ، ساندویچ شما آماده است . پریز برق را از دوشاخه جدا کرده و ساندویچ ها را از دستگاه خارج کنید .

نکات قابل توجه : مواد غذایی بیش از حد ، مانع بسته شدن دستگاه می شود . با فشار کمی بر روی مواد غذایی ، مانع از آسیب دیدن دستگیره شوید . هیچ گاه از چنگال و یا چاقوی تیز برای جدا کردن مواد غذایی استفاده نکنید ، زیرا باعث آسیب قسمت نچسب دستگاهتان می شود . سعی نمایید جهت جدا کردن ساندویچ ها از صفحه های حرارتی حتما از کفگیر های مخصوص ظروف نچسب استفاده نمایید .

ساندویچ میکر ساپر 4 تایی مدل 400
ساندویچ میکر ساپر 4 تایی مدل 400

دستگاه ساندویچ ساز ساپر 4 خانه را می توانید به سادگی تمیز کنید و برای مصارف بعدی آماده بگذارید . برای تمیز کردن ساندویچ ساز ابتدا بگذارید تا دستگاه کاملا خنک شود و سپس سینی ساندویچ ساز را با پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید و هرگز از پاک کننده های شیمیایی استفاده نکنید . ساندویچ ساز خود را مرتبا تمیز کنید تا برای همیشه سطح نچسب آن مانند روز اول تمیز بماند . این محصول را می توانید در منزل و هم به عنوان خرید جهیزیه استفاده نمایید .

در صورت تمايل جهت خريد ساندویچ ساز 4 خانه ساپر مدل 400 مي توانيد بر روي ( اضافه به سبد خريد ) کليک نماييد ، سپس به بخش سبد خريد رفته و ( تسويه حساب ) را انتخاب کنيد . در مرحله بعد ( ثبت نام ) و يا ( تسويه به عنوان مهمان ) را انتخاب نماييد و مشخصات خود را وارد سيستم نماييد . در مرحله بعد روش ( حمل و نقل ) را انتخاب نموده و در انتها روش پرداخت ملت را انتخاب کنيد و وارد درگاه پرداخت بانک ملت بشويد . پس از پرداخت مبلغ و ثبت سفارش ، محصول شما برايتان ارسال خواهد شد .

ساندویچ ساز 4 خانه با صفحات ثابت ساپر
ساندویچ ساز 4 خانه با صفحات ثابت ساپر

نوشتن نظر

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید: